torsdag 12 januari 2012



Det blev ingen nostalgitripp. Min hjärna verkar bara ha samlat på sig de hemskaste händelserna som minnen, så det är ingen varm och rofylld känsla att kolla igenom gamla saker. Var tvungen att lägga mig lite på sängen och tänka över att jag inte är samma person nu som då och andra lite vettiga tankar. Sen kände jag att det inte riktigt räckte att ligga och tänka på det så då gav jag mig ut i det iskalla, forsande regnet på en promenad istället. Iskallt och dyngsurt, men också väldigt skönt. Radion var på som vanligt i hörlurarna, och den här fina covern spelades.


Nu sitter jag bara och softar med en stor kopp blåklint/champagne te och lite att läsa. Men snart ska jag ut i stormen igen. Varför? Ni får se sen :P

1 kommentar:

  1. Så rolig video, verkligen bra samarbete. Bra låt också!

    SvaraRadera