torsdag 12 januari 2012

Damn I'm good!


Haha, det är så typiskt mig. Har legat på soffan och varit ute och sprungit hela jullovet, och sen nu, sista dagen av ledighet, DÅ börjar jag rota i garderoberna. Just det, tänker jag, jag skulle ju fixa de där uppsatserna. Ni förstår vi har en databas på universitetet där vi ska lägga upp de uppsatser/muntliga presentationer vi producerar och sedan kommentera dem. En självutvärdering helt enkelt som vi kan se tillbaka på och inse hur mycket vi utvecklats. Det är tanken åtminstone. Saken är att jag hatar att bli bedömd, och det i kombination med att jag är ganska lat har gjort att jag skjutit på de här utvärderingarna. Nu tog jag i alla fall tag i det, och har nu letat upp, laddat upp och utvärderat mitt arbete för det senaste året. Ha, ha. Var tvungen att börja rota i redan arkiverat material så att säga (se bild).

Jag är så fruktansvärt och löjligt nöjd med mitt liv för tillfället, så jag ska försöka ta vara på den glädjen och energin och göra en mindre rensning av garderoben. Det kommer ett nostalgitripp-inlägg snart också! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar